14 sonuçtan 1-12 arası gösteriliyor

Veteriner Operasyon Masaları

Veteriner operasyon masaları, yönetmeliğe uygun şekilde düzenlenmiş olup, paslanmaz çelikten yapılmaktadır. Ameliyat ve küçük operasyonlar için, muayene için tasarlanmış ürün, tıraş, kuaför, tımar gibi işlemler için de son derece uygun bir tasarıma sahiptir.

Serum askısı da takılabilecek şekilde dizayn edilen masalar, sıvı çıkışına olanak verecek tasarıma da sahiptir.

Veteriner Masalarının Özellikleri

Veteriner operasyon masalarında bulunması gerekli olan birtakım özellikler mevcuttur. Bu özellikleri;

• Kir tutmayan yapıya sahip ve kolaylıkla temizlenebilen malzemelerden üretilmiş olması,
  • Korozyon oluşmaması için endüstriyel boyalar kullanılarak üretilmiş olması,
  • Güvenilir olması,
  • Dünya standartlarındaki kaliteliyi sunan malzemelerden üretilmiş olması,
  • Anti bakteriyel yapıda olması,
  • Dayanıklı iç ve dış yapıya sahip olması,
  • Pratik bir kullanım imkânı sunması vb. şeklinde sıralayabilmekteyiz.

Veteriner Malzemeleri

Veteriner malzemeleri öncelikle hijyenik açıdan son derece güvenilir olması gereken malzemelerdendir. Bu bağlamda, hasta ya da kontrol amaçlı gelen canlıların hayatı söz konusu olduğu için, önemli bir detay olan anti bakteriyel yapıya sahip operasyon masalarının varlığı son derece önem taşımaktadır.

Operasyon masaları dışında, bandaj, pet yakalık, alçılı sargı ve alçı altı pamuğu, enjektör, hızlı test kiti, cerrahi iplikler, steril örtüler, cerrahi setler, makas, penset, doğum için gerekli ekipmanlar, tıraş ve kırkım ürünleri, önlük, anestezi maskeleri, taşıma sedyeleri, alın aynası, farklı ebatlarda olan yoğun bakım çadırları, yara bakım ürünleri, numune kapları, kısırlaştırma için gerekli malzemeler, ilaçlar, pansuman arabası ekartör, bisturi, dezenfekte olmak için gerekli ürünler, suni tohumlama için gerekli ürünler, stetoskop, eldiven vb. ürünler de veterinerlerin işlem öncesi, işlem ve işlem sonrasında kullanabileceği malzemeler arasında yer almaktadır.

Veteriner Malzemesi Satın Alırken Nelere Dikkat Edilmeli?

Uzman veteriner hekimler, tüm işlemleri gerçekleştirirken son derece steril ve sağlıklı bir ortamda çalışmak durumundadır. Bu bağlamada kaliteli olmaları son derece önemli olan veteriner malzemeleri dünya standartlarındaki kaliteyi sunmak durumundadır.

En iyi veteriner ekipmanlarının olduğu kliniklerde müşteri memnuniyeti sağlamak çok daha kolay olacaktır. Sağlam, güvenilir, kaliteli, dayanıklı ve en önemlisi steril veteriner malzemeleri için firmamız ile iletişime geçebilirsiniz.

İşletmemizde mevcut olan tüm veteriner ekipmanlarına veteriner malzemesi satın al butonuna basarak sahip olabilirsiniz.