Veteriner Ameliyat Masası

Veteriner Ameliyat Masasi Blog

Veteriner hekimler yaşam alanları içerisinde dostumuz olan hayvanların sağlığından sorumlu, hayvanlara yönelik hastalıkların tanısı koyan ve bu tanılara yönelik olan tedavi işlemlerini gerçekleştiren, hayvanların üremeleri ve bakımlarına yönelik önemli yaşamsal faaliyetlerini yerine getirebilmesi adına sahip olan tıbbi bilgileri kullanan ve bu konuda yasal etkiyi elinde bulunduran kişilerdir. Veteriner hekimlerinin çalışma alanları içerisinde kullanmakta oldukları bazı demirbaş ürünler mevcuttur. Bu ürünler içerisinde en önemlileri içerisinde Veteriner ameliyat masası yer almaktadır.Veteriner Masası (Komple Paslanmaz) ProBed-6303

Veteriner Ameliyat Masalarının Özellikleri

Veteriner ameliyat masası içerisinde bulunması gereken bazı önemli özellikler vardır. Örnek olarak ortalama bir ameliyat masasının sahip olması gereken özelliklerden sizlere bahsetmek istiyoruz. İlk olarak veteriner kliniği içerisinde kullanılmakta olan ameliyat masalarının kesinlikle boyutlarının ölçülü olması gerekmektedir. Ortalama olarak ameliyat masaları 60x60x1,5 mm kasa özelliklerine sahip olması gerekmektedir. Bunun yanında serum askılığının mutlaka ürün içerisinde bulunması gerekmektedir. Bununla beraber ürünün ağırlık kapasitesinin 250 kg ölçüsüne kadar taşıyabiliyor olması gerekmektedir. Bu ürünü tercih edeceğiniz zaman kesinlikle ürünün üretim malzemesi açısından neyden yapıldığına dikkat etmenizi sizlere önermekteyiz.

Veteriner Ameliyat Masasının Kullanım Alanı

Veteriner ameliyat masası adından da anlaşılacağı üzere veteriner klinikleri içerisinde veteriner hekimin çalışma şartlarını kolaylaştırmakta olan bir üründür. Bu ürün sayesinde veteriner hekimler acil bir müdahale gerektiği zaman herhangi bir yer aramak durumunda kalmadan müdahalelerini yapabilirler.