Veteriner Malzemesi

vetVeteriner Malzemesi

Veteriner, hayvanları iyileştirmek, refahı sağlamak ve hayranlardan insanlara geçebilecek hastalıkları engellemeyi amaçlar. Aynı zamanda hayvanların beslenmesi, ıslahı, yetiştirilmesi ve sağlıklı olması veterinerlerin görevidir. Bu amaçları gerçekleştirebilmesi için üretilen ürünler ise veteriner malzemesi olarak adlandırılır. Hayvanların muayene ve tedavisi esnasında kullanılan bu malzemeler mutlaka yönetmeliğe uygun olarak üretilmiş olmalıdır. Satışı ve kullanımı bu şartlara uygun değil ise kullanılması kanunen yasaktır. İlgili yönetmelikte belirtilen şartları taşımayan ürünler piyasadan satışı yasaktır.

Hayvan sevgisi ve canlı olarak yaşama hakkı konusunda dünyanın birçok ülkesinde çeşitli kanunlar bulunur. Bu kanunlara göre hayvanların sağlıklı yaşama ortamları sağlanır.

Hayvan Barınakları

Hayvan sağlığı, gelişimi ve hayatlarına sağlıklı devam etmeleri yanı sıra hayvanlara barınak sağlanması içinde çalışırlar. Bu amaçla özellikle son yıllarda ülkemizde sokak hayvanlarının daha sağlıklı koşullarda yaşamaları için barınaklar açılmaktadır. Hayvanların sağlıklı olarak yaşaması amacı ile kurulan barınaklarda veteriner hizmeti de verilir.  Veteriner malzemesi açısından barınaklarda klinik şeklinde hazırlanmış bölümler mevcuttur. Hasta hayvanların bakımı için gerekli tüm işlemler yapılmaktadır.

Firmamız veteriner malzemesi ve diğer medikal tüm ürünler konusunda uzman personeli ile hizmet vermektedir. Ürün listemizde bir veterinerin ihtiyacı olan tüm malzeme ve ekipmanları bulunmaktadır. Hayvanların rahat edeceği şekilde dizayn edilen, veteriner masaları, taşıma sedyesi, boyun askısı, veteriner steteskop, yoğun bakım çadırı, vakumlu operasyon yatağı, operasyon masası, pensler, tanometre gibi ihtiyaç duyacağınız tüm ürünler firmamızda mevcuttur.